06 elokuuta, 2012

Rakkaalleni

Lina kerää katseita kadulla enemmänkin kuin on tarpeen. Eräs mies tuli tervehtimään meitä Vaajalan pihassa ja kertoi että se oot kuitenkin sinä viimetilanteessa joka päättää tervehtiikö tämä koira vai ei. Sanoinkin ettei me lenkillä moikata ketään et olin ottanut Linan ulos nyt sen takia ku se ei viihdy autossa kauheesti.

Linan tassu jäikin auton oven väliin tänään : / Se huusi niin sydäntä särkevällä tavalla, mut ei sillä näyttäis mitään siinä olevan. Työkaveritkin tykkäsi Linasta kovasti, on se helppo lapsi. Tänään käytiin mun siskon luona käymässä. Siellä Lina sitten paini kääpiösnautseri Oton kanssa : ) Otto vaan tuli tosi mustasukkaiseksi Linasta. Sit Otto tulikin vaan koko ajan mun luokse ja suorastaan vaati rapsutuksia. Sitku Lina nostettiin sohvalle syliin Otto alko ärisee mun siskolle. Se tuli mustikseksi. Otto on kyllä ihan jees mut heti jos se alkaa murisee pitää näyttää sille kaapin paikka. Se on muakin purrut kerran ku nappasin sitä niskasta. Sen edessä pitää seistä ja pakottaa se peruuttamaan ku muuten ei tuu mitään.

Töissä ei ollut mitään erikoista, rallikansakin oli hiljaa. Ainoo vähän erilainen seikka yössä oli taksien määrä. Ihan hirveästi takseja ja vielä hirveen myöhään. Töissä meni myös suhteellisen pitkään viime yönä. Nyt mulla on vapaa yö pitkästä aikaa ja nautin tästä tosiaankin. Parasta seuraa ja hyvää juomista, kyllä kelpaa olla.


Lina osaa jo odottaa paikallaan ku sille laitetaan ruokaa ja annetaan lopulta lupa ruokailla. Se on niin nopea tyttö oppimaan. Katja linkkasi Linan blogin omaansa, kiitos siitä! Mun täytyy kans linkkailla takaisin päin jahka ehdin tätä muokkailla.

Linasta sanottiin et siinä on rop -ainesta. Olin iloinen tästä kohteliaisuudesta :  > Toivotaan et näin olisikin.

1 kommentti:

  1. Ne osaa kyllä aina olla yhtä huvittavia ihmisiä jotka tulee lenkillä keskustelemaan siitä mitkä asiat on omistajan oikeuksia (juurikin tämä että antaako vieraiden silittää) :--D innolla odotan tulevaa kun pääsen taas jutustelemaan kukkahattutätien kanssa. Nuo aiemman postauksen seisotuskuvat oli kyllä upeita, ihan varmasti todella nätti koira vielä vanhempanakin ♥
    Kello on sen verran etten mitään fiksumpaa kommentoitavaa keksi..

    VastaaPoista